Thursday, March 21, 2013

its thursday uolsss

kak ros pesan:


hidup kita tiada yang kebetulan...memang saje Allah letak kita kat tempat tu untuk kita beribadat kerana Allah SWT


ye...mungkin kalau dulu saya ase parah & pasrah bila keje kat tempat ni...tapi bila otak dah mula rasional...ye...Allah telah pertemukan saya dengan orang yang baik-baik....saya berada dalam golongan orang yang beriman...Alhamdulillah....


kalau dulu saya selalu marah kalau ade orang sound saya baju ketat la...seksi la...walaupun hakikatnya saya bertudung....hu....zaman remaja...memberontak saje...huuu....


kalau semua benda di permudahkan..memang sebenarnya Allah tu nak bagi la kat kita...cume cara kita menguruskan saje....kalau baik caranya...insyaAllah...tapi walau niat kerana Allah sekali pun tapi cara nya tidak berlandaskan syariat..ape pun tak dapat....matlamat tidak menghalalkan cara.....


#pesanan untuk diri sendiri...


l0ts of ♥,
ibu muhammad

No comments: