Wednesday, September 15, 2010

raye 0hhh raye!!

malam raye...

kitorg travel dr seri kmbangan straight to ipoh...hu~ kg halaman ku....penat gak perut....tp aku gagah kan jua utk tidak tdo...bg menemani sang suami....

pg raye 1...

masih di ipoh....dok umah sambil melayan sepupu sepapat yg nakal....hoho...~anak aku gitu ngupernye nnti....pas maghrib....packing...n bergerak ke destinasi seterusnye...which is....bandar bahru...1st time balik beb,...jmpe sedare suami ku....penuh rumah...swonok jer....balik kampung....hohoho...balik kampung.....

raye ke 2....

round penang...yuhu~ berjalan2 melawat makcik2 sebelah md irzuan,....ni pun 1st time...hehhee....dh dekat 2 tahun kawin...br g wat trip melawat sedare....tak patut betul...melawat smbil membawa perut yg besar...hoho...mlm tu kitorang bergegas pulang ke KL....kejap2 je balik kg...motif sebenar...berjumpe sedare mare....wink***

raye ke 3...

bangun pundh agak tengah hari...almaklum la...smpi KL semalam dh kul 1 pg....kepenatan siut...dengan perut boyot aku lg...nasib anak tak sibuk nk kuar jgk...huhu~ so lepak2 tg tv..makan2...bercinta jap...hahah...pastu kitorg bergerak ke selatan...muo...umah atok aku belah mak aku...smpi sane dh dekat kul 5...sedare mare aku sume ade...syiok jeh....mlm skit kitorg g round melake...aktiviti harian kalu balik mua.,..ni la masalah kalu sume dh ade lesen n krete sndiri...tak melekat kat umah,...merayap sahaja yg kami tau....mak aku dh bising2 sbb dh kul 2 pun tak smpi umah lg mak boyot ni....

raye ke 4...

konon nak balik kl pepagi bute....tp tak jd...hasutan makcik dh sepupu sepapat....mlm br pulang....memandang kan cuti sekolah....kerete pun kosong...kitorg angkut kanak2 kecil di mua...diorg tak pnh dtg umah aku pun...ats alasan tertentu....hu~

raye ke 5...

aku bawak la kenit2 ni berjalan ke petrosains...utk bersuke ria...sehari suntuk di klcc...smpi parking rm 15.50...hah....lame tak?kaye la klcc management kalu aku slalu parking klcc.....lame tak bawak budak2 jalan....praktis ni...siap bawak botol susu you....dh mcm mama beranak 5 dh aku...

raye ke 6...

nk bwk anak2 g sunway....tata.....mwah2...

No comments: