Thursday, September 9, 2010

selamat hari raya

wah...esok raye...aku? kat opis lg la ni...mengambil kesempatan utk ber blog....memandangkan blog ni pun dh lame takde hot story....boring kat opis....@ my department tggl aku, alphonsus & paul...huhu~sedih tak? i'm the only gurl...in da barbie world....lalala~


mereke tnye...bile nk balik kg?


jap lg nk balik le
r....suami aku rajin bekerja....he...cr duit lebih kate nye...cuti raye pun smpi senin je...kejap tak?aku lak kene pakse cuti seminggu...sila perhatikan tulisan tu...lame beb...opis aku ttp & tolak AL...tak best sungguh tolak AL...dh kompeni ttp...pekerja patut dpt cuti free ler...nape ler HR rajin nk g kira AL kitorg...hrmmm....


dh la...takmo citer kesedihan itu...byk sgt bnda sedih kat opis ni kalu nk cite dlm blog...berminggu tulis pun tak abis agaknye....


ape lg nk wat kt opis ni...nk wat keje?confirm la takde mood....hatiku sudah di kg halaman...hahaha~ standard la last day keje...ye tak....bos lak sume dh cuti....mmg ler jiwa & rage aku dh kat kg...sedang mengacau dodol...hahaha....

preparation?!!!

tahun ni preparation raye tak le byk mane pun..nape?sbb...perut yg terkena buatan laki sendiri ni dh membesar....hu~ nk shopping pun takde mood...br jln 5 lgkah dh semput...hu~ kesian tak...nasib le ade sepupu yg baik hati shopping kan selai...kakak ipar yg sporting meminjam kan bj mengandung dia berhelai2...mak yg sempurna membelikan selai dua...jd...bju raye saye dh berhelai2...tnpe perlu ke kedai...hahaha....

suami pki bj recycle...insyaALLAH...tahun depan aku nk shopping sakan...kalu tak mengandung lg...heheh...

neway....SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR & BATIN.....semoge di hari mulia ni kiter sume mendapat berkat...hehehe~

No comments: