Friday, October 1, 2010

1/10/10

dh masuk bulan 10...kejap je asenya...tak lame lg nk kuar dh baby kesayangan dlm pewot ibu....he~ kdg2 ase sangat tak sabar....tp kdg2 ase sgt takut...cmne la life nnti pas dh ade baby...hopefully hubungan kekeluargaan bertambah erat...suami makin jd org yg bertanggungjwb....
~bukan la ckp cmtu maksudnye suami x bertanggungjwb selame ni...cume sifat keanak2 kan tu masih ade...hu~ laki kn lmbat matang...haha...


smoge anak yg di lahirkan ni sihat walafiat....sopan santun...bijak bistari....ank yg soleh....hu~ sejuk perut ibu ngndung kan dia....ilang ase sakit morning sickness......


td g KKIA kat cheras baru...medical checkup cm biase....bleh plak nurse tu nk amik darah tp darah tak mo kua...adoi...lobam tgn sebelah...dh ler 2 kali cucuk tak dpt darah...kesian kat ibu mengandung ni....(bleh tak nk wat alasan ni utk amik mc) gedixxx you....2 jam tggu kt KKIA br siap...dh ler pasni kna jmpe 2 mggu sekali...takpe la..layankan je la...krg nyesal tak sudah plak....so arini ade task br...setiap ari kna awasi pergerakkan anak dlm pewot....atleast 10 kali gerakkan dlm mase 12 jam...hahha...disebabkan anak aku ni sangat aktif..aku ase dlm mase 4jam dh lebih kot gerakan dia....alhamdulillah...sekurang2nye...ibu tau anak IBU ade lg dlm perut....baby selalu gerak tau...bia ibu slalu tau baby ade kat dlm pewot ibu....hu~



oh...kenape kah entry kali ni sangat sedih? hujan la kat luar...mood sangat blues...gloomy....lg pun today is friday...dh le masuk opis lmbt td...malas melanda...hahah....kan..kan...

2 comments:

Iena said...

kesedihan itu terasa smp ke sini... hanya sebuah coretan bertarikh 1/10/10... dan tanpa disuruh, air mata i jd sgt murah... turun selebatnya... lebih lebat dr hujan di luar sana... ya... saya sensitif n menangis sengsorang menyorokkan muka di balik pc saya yg gabak ni...

cookies said...

alamak...sowie my dear ina...tak sangke lak menyebabkan kesdihan....hu~ mari ku tumpangkan bahu kecil ni...