Wednesday, October 20, 2010

done

semalam barut dh siap...ade la senget benget....heheh...biase la amatur...kalu nk terus cantik susah ler....dh almost 9month aku tak pegang mesin jahit...dh lupe nk operate mesin tu....hahah...dh dekat nk bersalin baru ade mood balik...tu pun sebab kedekut yg amat sangat...hik...hik....bak kate hubby aku:


"biar buruk yang...nnti leh citer ngn anak2 awak yg jahit!!"


so...sekarang ni nak membasuh...tp nk kna g bli sabun khas utk baby....n lipat cecantik utk di masukkan dlm lemari yg baru di beli...hehehe.....semangat gla....bak kate bos aku:


"awak ni dh tak sabar2 nak bersalin ker?"
of coz aku tak sabar...wpun tau akan kesakitan yg menggila...wpun tau bakal boring di umah...sempat ker boring?


so arini aku kna wat checklist, supaya senang org yg bakal menggantikan kerja aku....kesian kat dia....perut dh 35 mggu ni...anytime je...baby pun dh turun...bak kate doc. ntah ape name tulang nye....aku pun tak hingat...hu~ semangat gla kan...kan....

No comments: