Tuesday, November 2, 2010

busy

yeah....saye agak busy beberapa hari ni...yes....semakin dekat waktu nye semakin byk keje yg mndtg....di opis...sibuk menyiapkan kerja tertunggak...ye la...kesian kat org yg kna smbung kerja aku....hohohoh....dh tak sabar nak bercuti...mengikut doc. kham...after 38 weeks br deliver...lg pun baby dh engage...so actually, bla2 mase je pun bleh terberanak sebenarnye....



so kat umah....sibuk menyiapkan kain selimut anak...uhu~ kerajinan dtg melanda...dn mesin jahit mula berasap...akhirnye...berbaloi jgk beli mesin jahit tu....takde la dia dok berabuk cm tukun....tak mcm basikal suami ku...hohohoh~wat mase ni....dh selamat 2 keping slimut di jahitkan....wpun wat kemasan di bahagian tepi je....tp hasil tangan ku jugak....dgn kain berharga rm4.5 semeter....dpt la 2 keping selimut...sangat jimat kan...yippie....sekrg ni nk kena rajin mengkedekutkan diri...hahaha~ pasni dh terer jahit lurus leh wat baju lak...dulu wat bj kurung...sndiri pun tak rela pakai, cmne la nk amik upah...senget bin benget....bla dh pndi buat baju...azam tahun 2015...bukak kedai sndiri....hahahha...walaupun lg 4 tahun...akan ku sematkan dlm hati...



pastu skrg dlm proses mencari rumah...yeay....smoga usaha ibu mengandung di berkati Allah....bukannye ape...penat dh menyusahkan mak n ayah....kekadang ase tak sampai ati...tp nk wat cmne kan...arge umah punye la mahal sekrg...sewa pun dh almost seribu...gaji aku takde la byk mane pun...cukup la makan anak beranak....hehehhe....takpe la...pepelan org kate...huge investment...mn leh kelam kabut...dpt je yg berkenan terus beli kan...kan...kan....
~ade tak rezeki nk turun dr langit?kot le ade org mimpi nk bg hadiah umah ke....wah...gembira hati den




mesti best bla dh ade umah sendiri...kekadang jeles gak bla tgk org bleh berparty di umah sendiri...uhu~ kite ni idup menumpang takde la bleh nk wat sesuka suki....hehehe....tu pun dah separuh syok sendiri dah....cmne la.....insyaAllah...by next year...aku hope, aku dpt ape yg aku nk...ini lah impian ku...azam tahun 2011....yea haaaaaa.....


dh la...aku nk meneruskan kerja tertunggak...dh lame membebel...krg ade org marah lak aku tak wat kerja

No comments: