Wednesday, November 3, 2010

3/11/10

sekarang ni aku berada di site....gla bosan...meeting....adoi....aku mengambil kesempatan mase terluang ni utk ber blog..hohoh....walaupun takde cerita menarik utk di kongsikan...tp aku nk tulis gak skit...hehehe~


yes..blog aku mmg tak menarik...mmg sekadar utk menulis ape saje yg terlintas....blog yg tkde motifnye....bukan utk menjual produk @ menayang hasil kerja...hehehe~ tp kalu dh ade yg terselit, aku boh le skali..tayang itu kebanggaan ku...lalalala~



wpn perut aku dh lebih kurang 37 mggu....aku gagahkan jugak ati nk g site...gla tak?hope tak terberanak la dlm perjlnan...saje je g meeting...dh lame sangat tak g meeting..wpun kerja dh about 90%..aku still kna bertanggungjawab....hahaha....(yeye jeh)


k la...aku ase cukup setakat ni jeh karangan arini...hope..nnti..time cuti memantang kan diri...aku wat blog ni jd best among the best..hahah...pastu aku akan menayangkan seluruh isi blog pd kengkawan...sekarang ni...org tertentu je kowt yg bc...mmg sengaje taknk ramai org tau....sbb blog tak best...isi tak mantap...gambo tak menarik....lalalal~

No comments: